Kembali

KEMBALI....tiba-tiba terfikir kenapa pilih perkataan KEMBALI. Rasa macam kene je dengan keadaan sekarang...opss.. Tapi sebenanrnya saya berazam nak kembali menulis kat blog ni yang dah lama ditinggalkan. Saya ni bukanlah yang jenis pandai mengarang  [masa sekolah dulu paling tak suka buat karangan], juga tak pandai nak berkata-kata [bukan le taktau cakap] cuma tak pandai nak express feeling...ntah apa yang susah sangat pun taktau. Harapnya apa yang saya azamkan ni menjadi, mungkin jugak kat sini saya boleh belajar untuk luahkan apa yang saya rasa, kongsi cerita dan pengalaman, kongsi ilmu yang saya dapat dan anda semua juga dialau-alukan untuk memberi komen, cadangan dan pandangan.


Sebenarnya saya dah tinggalkan blog ni hampir setahun. Sibuk dengan kerja??? ye jugak..tapi kalau dah berazam tu..kena la cuba usahakan jugak..ye tak?


Jadi perkataan KEMBALI ni seolah-olah nak buat come back gitu..

Comments