Meraikan Kasih di Langit Syurga


Last few days jalan-jalan kat Jusco...nak cari hadiah.. hadiah besday. Actually xde idea nak belikan apa..masuk kat Popular..terus terpandangkan buku ni.. baru je belek 2-3 pages..terus jatuh cinta..tanpa fikir panjang terus je amik n bayar..


Balik umh..ingat nak la baca...tp x baik la kan, baca dulu buku tu,,lg pun tu kan hadiah..lps bg pada tuannya, then mtk la pinjam kan..hehehe..tp mmg x sabor nak baca buku ni..



kita matang atas tanggungjawab kita pada masa hadapan, bukan atas pengalaman silam. Namun pengalaman masa silam adalah ubat kekuatan untuk kita bangkit dari kesilapan, untuk masa hadapan yang lebih baik


P.S: Buku ni sgt sesuai bg yg sedang mencari cinta, membina cinta dan mengukuhkan cinta.

Comments

Zamri Mohamad said…
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Mudah-mudahan para malaikatnsudi mengaminkan doa saya agar pembaca yang mulia dikurniakan kesihatan, kesejahteraan dan kebaikan berpanjangan.

Terima kasih kerana sudi berkongsi cerita dan membaca buku ini. Mohon doa daripada pembaca yang dirindui Nabi dan dikasihi Allah ini agar kami dikurniakan kesihatan, ruang dan peluang dalam menghasilkan buku-buku seperti ini. Terima kasih.

ZAMRI MOHAMAD
facebook.com/penulisbuku
kakyong said…
bgau buku tu nampaknya.. yg dah kahwin pun boleh baca ni
hannikasim said…
Waalaikumussalam Ustaz,

Wah..xsangka ustaz komen entry sy ni..
Ye buku ni mmg bagus..sgt memberi inspirasi dan meningkatkan motivasi sy sdr. Hopefully penerima hadiah ni pun akan dapat manfaat dari buku ni.

Terima kasih ustaz, tulis buku yang sangat bagus, yang boleh dijadikan panduan.
hannikasim said…
betui tu Kakyong...Kakyong cari kat popular..ada offer..sy pun nak pg beli lg ni..yg tu dah bg pd penerima hadiah tu..(",)
t mewajibkan setiap daripada kelompok manusia itu dipilihnya pemimpin yang boleh memandu masyarakatnya ke arah kebaikan dan kesejahteraan.