Birthday Voucher From Heritage Hotel

اسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
minggu ni adalah minggu outstation...
Isnin - bergerak ke KL
Selasa - Meeting di KL
Rabu - Bengkel di Ipoh @ Heritage Hotel
Khamis - Pagi: Meeting di SUK Perak, Petang: Taklimat Teknologi di Impiana Hotel Ipoh
Jumaat - cam malas je nak masuk ofis....tp boleh ke??????
Tak sangka pulak dapat Birthday Wish dari pihak hotel, saya happy malam ni, so saya terus update blog ni dari bilik no 432 Heritage Hotel.
Terima kasih Heritage Hotel


Alhamdulillah,
Terima kasih Ya Allah untuk usiaku yang telah Engkau berikan, aku masih diberikan peluang sehingga hari ini untuk menikmati hidup yang sementara ini
Terima kasih atas setiap rezeki yang Engkau kurniakan yang menjadikan aku cukup,
Terima kasih atas setiap dugaan yang Engkau berikan kerana menjadikan aku lebih kuat dan tabah menjalani kehidupan,
Terima kasih atas bakat dan ilham yang Engkau anugerahkan kepadaku yang menjadikan aku seronok dan nikmat berkerja,

Ya ALLAH,
panjangkanlah usiaku, agar lebih lama dapat ku mentaati Mu,
Jadikanlah kehidupan ini sebagai ladang, moga di akhirat kelak ku mengutip hasilnya.
Ya ALLAH,
tambahkanlah amalan ku di saat bertambah usiaku,
Jadikanlah cahaya Mu yang bersinar menyinari jalanku.

Amin..

Comments

salam kenal yer sis..saya singgah n follow sini.. ;-)
shahrazali said…
sama jek muka...hehe...slmt berpuasa yek...